19.11.2015

Benim adım PINAR..

Yakın zamanda hoş olmayan bir durum yaşadık ben ve öğrencilerim..Ve bu olay esnasında bana kim olduğumu sormuştu karşımdaki kendini  "ben meşhur ..... kurumunun sahibiyim" diye tanıtan şahıs..Ben de "pınar" demiştim.Kısa ve öz...Evet benim adım PINAR. Annem babam ne düşünerek koydular bilmiyorum ismimi ama ben adımı taşırken çok anlam yüklüyorum, ve hep adımla yaşamaya çalışıyorum..Hani derler ya yeni doğan çocuklara "Adıyla yaşasın" diye, işte o hesap..

Evet,benim adım pınar..Gök yüzünden rahmetle indim yer yüzüne,damla damla süzüldüm toprak ananın rahmine,onunla beslendim,arındım ve pınar olup çıktım yüzeye..Doğduğum andan beri akıyorum, yavaş yavaş, aktıkça çoğalıyorum, çoğaldıkça içimde daha çok hayat yaşatıyor, onlarla yeni yaşamlara dokunuyorum..Değdiğim her toprakta, her canlıda daha çok büyüyorum,daha coşkun akıyorum..Aktıkça dere, coştukça ırmak oluyorum..
 Evet benim adım Pınar.. Hem evlat, hem anne,hem kardeş, hem abla, hem bir kadın,bir eş, ve de bir öğretmenim.. Dokunduğum her hayatla, tanıştığım her insanla, oğlum ve tüm öğrencilerimle her gün bir damla daha büyüyorum..
Evet, benim adım PINAR.. Berrak ve renksiz bir pınar olarak doğdum, büyüdüm,etrafımdaki ağaçlarla yeşil oldum,sellere karıştım, bulandım, kahve rengi oldum..Yağmurdan sonraki her gök kuşağıyla rengarenk oldum..Duruldum,dinlendim mavi oldum..
Evet benim adım PINAR..Şimdilerde ailemle,eşimle,oğlumla, öğrencilerimle,dostlarımla upuzun bir nehirim..Erdemleriyle,hayalleriyle, hedefleriyle, yazıp çizdikleriyle,ürettikleriyle bir sürü kolu olan, kilometrelerce uzun bir nehir..Önüne çıkan sen gibi engeller karşısında içindekileri korumak adına coşmaktan,önüne geleni seline katmaktan çekinmeyecek bir Nehir..
Evet benim adım PINAR.. Rabbim izin verdikçe, yetiştirdiğim her öğrenciyle,dokunduğum her çocukla,gençle,kalemimin değdiği her harfle büyümek, engin ve mavinin her tonunda  koca bir deniz olmaktır hedefim..
Evet benim adım PINAR..Doğduğumda babamın içinden öyle geldiği için Pınar olmuş adım, ama şu hayattaki gayem; bir gün dingin ve uçsuz bucaksız bir Okyanus olarak sonlandırmak yaşamımı..Derinliklerinde irili ufaklı balıklar, bambaşka canlılar, rengarenk mercanlar, istiridyeler, inciler, hazineler,batıklar bulunan bir okyanus..Onlar var oldukça, üreyip çoğaldıkça büyümeye devam edeceğim,
Ve bir gün dilim ve kalemim sussa da vurduğum her kıyıda ezgi olarak dilleneceğim
..

İşte ben bu Pınarım..şimdi soruyorum, asıl sen KİMSİN??


PS. yazdığım bu yazının yanlış anlaşılmamasını, kavga,tehdit vs. şiddet ve öfke amaçlı bir yazı olmadığını, tanımadığım bir kişinin tehditvari sorusu üzerine kendime de dönüp yanıtladığım bir soru-cevap yazısı olduğunu belirtmek isterim..

4 yorum:

  1. Canim kardeşim sen bizim pinarimizsin seni cok seviyoruz ��

    YanıtlaSil
  2. Canim kardeşim sen bizim pinarimizsin seni cok seviyoruz ��

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. pınar hayat güzel seni seviyoruz şekerlik :)
    dünya da ve doğada 2 el kompresör , http://www.kompresormarket.com ,ve hava kurutucu konusunda teknoloji çok ilerledi ancak ben gelişen teknolojiden yararlanmak yerine kendim elekronik birşeyler geliştirdim şimdi tanıtım yapmak istemiyorum çünkü çalınabilecek bi proje patent işi bitsin sonra yayınlayacağım ...
    http://www.kompresorservisi.com.tr
    http://www.kompresoralsat.com ; hibrit yöntemi teknolojik yapılar çok etkin , export :) http://www.mikrodew.com

    YanıtlaSil