26.09.2013

Rüzgar'ın odası..

Hamilelik dönemimde Rüzgar'ın odasını hazırlarken bir iki post yazmıştım bloguma, hatırlarsınız.Hazırlıklar tamamlandıktan sonra yine yazarım diyordum ki Rüzgar efendi bize sürpriz yapmıştı ve sonrasında da hep askıya aldığım bir post olarak kalmıştı..Bugün aklıma geldi ve o gün bugündür deyip telefonumla amatörce resimlerini çekip paylaşmak istedim..




Keçeden kapı süsümüzü daha önce de bahsettiğim marifetli arkadaşım Gökçen yaptı. Şu sıralar renkli oluşuyla Rüzgar'ın da ilgisini çok çekiyor.. Buradan da çok teşekkürler canım arkadaşım..





Odamız evin en küçük odası,ancak en çok ışık alan odası olduğu için bebek odası yapmayı uygun gördük. Karyola olarak büyüyebilen modellerden seçtik ve ebatlarını normalinden 10'ar cm uzun ve geniş yaptırdık..İlk başta çok büyük olduğu için hata mı yaptık diye düşünmüştüm.Sonra kullandıkça iyi ki de böyle yaptırmışız dedim.Alt kısımda ki komodinler çıktığında (ard arda konulmuş iki komodin var) üst üste konulup şifonyer görevini görecekler..Malzeme olarak çok sağlam olduğundan yaptırdığımız firma 10 yıl çok rahat kullanabileceğimizi iddia etti..Açıkçası ben o kadar uzun vadede kullanılmasını planlamıyorum ama en azından okula başlayana kadar rahat rahat yatar içinde.. 
                                                                                           






Perde ve Halıdan daha önce bahsetmiştim. İkisinden de bir şikayetimiz yok henüz.





Sallanır emzirme (anne) koltuğu da iyi ki almışız dediğim bir parça..Renklerine Soner karar verdi ve seneye salonda baba koltuğu olarak kullanmayı hayal ediyor kendisi:D








 Elbise dolabını da iyi ki büyük yaptırmışız.Daha şimdiden Rüzgar'ın kıyafetleri,yorgan,battaniye ve nevresimleri ile doldu diyebilirim.. Bebek odası hazırlayacak olanlara dolabı mümkün mertebe büyük yaptırmalarını tavsiye ederim.
















Bu da ilk zamanlar bizim yatak odamızda yattığı park yatak.Şimdilerde eğer kendimi hasta ya da çok yorgun hissediyorsam yine bu yatakta yatırıyorum. Henüz odadan kaldırmadık..




Aslında Rüzgar iki aylık olduktan sonra kendi odasında yatmaya başladı. Daha hiçbir şeyin farkında değilken yatağına alışsın istedim..İlk zamanlar bana zor geldi onunla ayrı odalarda yatmak ama, sanırım en doğrusu herkesin kendi özelinin olması.Şimdi ikimiz de alıştık bu duruma..Zaten okuduğum uzmanlar ve çocuğunu zamanında ayıramayan eş dost anneler de belli bir zamandan sonra bebeğin mümkünse ayrı odada yatırılmasını tavsiye ediyor.

İşte oğlumun odası böyle..İkimiz de bu oda da vakit geçirmeyi seviyoruz..

8 yorum:

  1. çok güzelmiş Rüzgar'ın odası herşeyini çok beğendim güle güle büyüsün odasında sağlıkla kullansın herşeyini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım..Masalcım da okullu olmuş..Çok başarılı ve eğlenceli bir eğitim hayatı olur inşallah.:D

      Sil
    2. Sağol canım oldu bakalım inşallah hep istediği gibi mutlu ve başarılı olur..

      Sil
  2. maşallah odası da kendi de çok tatlı. keçeden ismine de bayıldım. ben de 31 haftalık hamileyim, heyecanlı bir bekleyiş var. 2 ayda ayırabilmişsin ne güzel, şimdiden ayıramazmışım gibi geliyor bakalım ya nasip

    YanıtlaSil
  3. Zarif yorumunuz için çok teşekkür ederim.Hamileliğin son dönemi biraz yorucu olabiliyor ama oda,kıyafet,eşya hazırlığı derken çok keyifli de geçiyor.Umarım her şey gönlünüzce olur.
    Rüzgar'ın odasını henüz o pek bir şeyin farkına varmadan ayırdığım için çok zorlanmadık.Tabii bebefon şart oluyor hemen duyabilmek için.

    YanıtlaSil
  4. canım benım o kadar guzel ki hersey ! ruzgara maasallah dıyorum ılk once cok guzel bır bebek ...fotografları ayrıcca guzel ! sımdıden fotojenık olacagı cok bellı . anne koltuguna bayıldım. renklerı oda ıle cok uyumlu olmus. sonercıgım de zevklıymıs. ıkınızın ortak zevklerıne bayıldım.herseysı cok duzenlı ve ozenlıolmus. henuz goremedım ama cok merak edıyorum :) ıyıkı eklemıssın buraya.ıns en kısa zamanda gorurum .) bol kahkahalı oyunlu guzel zamanlar gecırın ıns ruzgarımla...

    YanıtlaSil
  5. Canım çok sağ ol güzel yorumun için.En kısa zaman da görüşüp tanıştırmalıyız bıdıkları.Belinay'ı mıncıklamak istiyorum..Güzelce emzir,büyüt de annesi mıncıklarken elimize et gelsin:)

    YanıtlaSil
  6. Pınar mobilyaları nerede yaptırdınız, ben de kızımın odası için araştırıyorum da ?

    YanıtlaSil