16.02.2013

veee Rüzgar oğlum geliyoooooorrrr:D (17+3)


Nihayet bebeğimin cinsiyeti kesinleşti..evet..oğlum,Rüzgarım olacak..Gerçi 12.haftada doktorumuz gelişiminden ötürü erkeğe benzediğini söylemişti ama yine de 16. haftada kesinleşeceğini belirtip soru işareti bırakmıştı akıllarımızda..Sanırım biz yine de erkek olacağını benimsemiştik ki bebeğimi her sevdiğimde oğluşum diyordum gayri ihtiyari..
Rüzgar..yıllar öncesinde çok sevdiğim can dostum rahmetli Bahar, ileride oğlum olursa adını ya Toprak,ya Rüzgar koyarım kız olursa da Irmak diyordu..o öldüğünde artık ilerde çocuğum olduğunda koyacağım isimler belliydi..oğlum olursa Toprak ya da Rüzgar olacaktı.. Irmak ismini zaten kız kardeşime koymuştuk..yıllarca Toprak ismi hatta "Mustafa Toprak" ismi müstakbel oğlumuzun adı olarak kesindi ama nedense hamileliğimden itibaren Rüzgar daha hoşuma gitmeye başladı..Soner de Rüzgar olsun deyince iyice özümsedim ve şimdi oğlumun adı Rüzgar!:D Mustafa kulağına okunacak isim olacak..eşim iki isimli olduğu için çok çekmiş ve asla oğlumuzun iki ismi olmasını istemiyor:( Ben de illa Mustafa da olsun istiyorum.. biz de çareyi kulağına Mustafa Rüzgar diye okutmakta bulduk..

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim; son doktor randevumuzda oğlum gerçekte fark edilir şekilde büyümüştü görüşemediğimiz 3 hafta içinde:D doktor monitörü bana doğru çevirdiğinde oğlum da sanki merhaba dercesine aniden bana doğru döndü,iki kolu da havada öylece bakıştık oğlumla:D çok ama çok özel bir andı benim için:D

Merhaba oğlum,merhaba..:D

1 yorum: