26.02.2013

Tini mini ciciler..:D



Günlerdir,hatta aylardır o blog senin bu site benim diyerek araştırmalarımdan ve akabinde  evdeki hesapla çarşıdaki fiyatları karşılaştırmamı(z)dan sonra geçtiğimiz pazar günü ufak çaplı ve çoook ötesi hesaplı bir alış veriş yaptık; oğlumuzun park yatağını ve bebek arabasını aldık:D  Daha da güzeli,biz seçtik beğendik ama sağolsunlar dedesi ve babaannesi elimizi cebimize sokturmadı ve oğluşumuza ilk hediyelerini aldılar:D

Aldığımız ürünler öyle çok markalı,pahalı şeyler değil;ancak yeterince kalitelki ve şık. Açıkçası okuduğum,dinlediğim tüm tecrübeler alınan eşyaların ve kıyafetlerin çok pahalı olmalarındansa dayanıklı ve pratik olmasının avantajlı olduğunu söylüyordu:D biz de ilk çocuğumuz diye tecrübesizlikten gereksiz masraflar yapmaktan kaçındık.

öncelikle ben bebeğimin güzel ve tarzı olan kullanışlı bir odası olmasını istiyorum. Eğer şimdiki düşünce ve planlarım bebeğimiz doğduğunda işe yararsa ilk altı aydan sonra kendi odasında uyumasını düşlüyorum.Kendi odasında büyüyebilen bir karyolası,gardrop,şifonyer ve benim için bir koltuk istiyorum.Bu parçaların hiçbirinin takım olmasına da gerek duymuyorum.Hatta şimdiden Ikea nın web sitesinde bir dolap buldum bile:D Şifonyer de diğer mobilyalar gibi beyaz olduğu sürece herhangi bir marka olabilir.. Benim için bulması en zor olacak parça karyola..Gözüme kestirdiğim beşik bildiğimiz hiçbir piyasa markada yok.Sadece bazı özel tasarım çalışan ve dolayısıyla fiyatlarıda uçuk olan mobilya mağazasında var:(  Koltuğa gelince; bugün işte tam da istediğim koltuk diyebileceğim,eşimin de benim kadar beğendiği bir koltuk bulduk..Evrene duyrulur: İstiyorum seni koltuuuuuuuuuk..
İlk altı aylık süreye gelince..Tabii ki  bu süre zarfında bebeğimi yanımdan ayırmadan,her uyandığında yanında olmak ve her istediğimde kokusunu almak için yatak odasında park yatakta uyumasına karar verdik.Hem odasındaki yatağında yatmaya başladığında park haline getirip salonda,mutfakta,balkonda yanımda
olabilecek..

Bebek arabası konusunda da seceneklerin ve fiyat aralığının sonu yok..Ama bizim olmazsa olmaz dediğimiz bir kaç özellik vardı:
1. İlk olarak hafif ve kolay taşınabilir olması ve kolay katlanabilmesi şarttı..Yakınlarımızdan görüp tecrübe ettiğimiz kadarıyla hem bebeği hem de arabayı taşımak zor iş vesselam..
2. oturma ve yaslanma kısımları öyle sırt deler cinsten,ya da kazık gibi sert olmamalıydı ki ben bazı  iyi bilindik markaların pek rahat olmadığını bizzat elle test ederek gördüm.
3. Kumaş kalitesi öyle iki metre öteden ben ucuzum,ben kalitesizim dememeli..Şöyle orta yollu,iyi görünümlü olması işimizi görürdü.Tamam, Çin malı olmasın gibi ütopik hayallerim yok, ki araştırdığım kadarıyla 1000 liranın altındaki çoğu marka Çin de üretim yapıp kendi markalarını bastırıyormuş zaten.,
4. Çift taraflı sürülebilme özelliği de çok kullanışlı ve şart.
 Bu özellikler dışında da bir çok özellik var gerekli olan ve biz bunlar ve bunlar gibi özellikleri olan bir araba bulduk.Umarım şimdi içimize sindiği gibi ilerde de yüzümüzü kara çıkarmaz..Buyrun ta  kendisi..



Neyse, bunların dışında bir de oğluşumun cici giysilerini yıkadım ve yarın ütüleyip hurçlara kaldırcam.Ben daha yeni giysi almadım ama Nur teyzesi sağolsun.Eymen oglumuzun giydiği giyemediği,yepyeni kıyafetlerini misler gibi getirdi yiğenine.Ben yine de yıkadım tabii:D
Annesi ve babası da oğluşuna daha biiiir sürü kıyafet alıcak ilerleyen günlerde..Çok şanslı oalcak benim oğlum çoookkk...:D

Seviyorum seni oğlum..Ve o ilk tekmeni,sonrasında yüzünü göreceğim o ilk anı sabırsızlıkla bekliyorum:D

1 yorum:

  1. bebeğim, canım benim babannesinin ayrılmaz parçası güle,güle sağlıklı günlerde kullansın inşallah.....

    YanıtlaSil