5.01.2014

Ruzgar 1/2 yasinda:)

Ha bugun ha yarin bloguma zaman ayiricam aldigim notlari yazicam derken bir ay daha gecmis.Simdi hazir baba ogul yatiyorlarken kahvemi aldim,koyuldum yeni postu yazmaya..Bakalim Ruzgar uyanmadan bitirebilecekmiyim..
Ruzgar 6.ayini doldurdu 28 Aralikta.Tam tamina 1/2 yasinda oglum..gecen yilbasinda karnimdayken bu yilbasinda kucagimda dans ettim oglumla..Gercek bir aile olarak ilk yeni yilimizi kutladik..Daha nice yillarimiz olur insallah..
6.ayimizda ek gida olayina iyice alistik anne-ogul.Cok sukur Ruzgar yemek yeme konusunda korktugumdan daha iyi ama ara sira agzini sikica kapatip yememek icin direniyor.Ben de hic zorlamiyorum o istemediginde.Zira lokma savaslari her iki taraf icin pek eglenceli olmuyor.Boyle durumlarda yarim saat ,bir saat sonra yeniden deniyorum..hala daha yemiyorsa yemek cope :( Ruzgar memeye..
Bu ay Ruzgar'i baska bir cocuk doktoruna goturdum 6.ay kontrolu icin. Gittigimiz foktordan memnun olmadigimdan degil de methini duydugum baska bir doktora da su boynundaki bezeyi gosterip icimi rahatlatmak icin. Netice de cok sukur bu doktor da herseyin yolunda oldugunu soyledi. Kilosu 8.400 boyu ise 68 cm olmus oglumun. 1 ay erken dogmus ve hic mama almamis bir bebek icin oldukca iyiymis cok sukur. 6.ay asilarini da yaptirdik ve yine cok sukur biraz huzursuz ama atessiz atlattik.9. Ayindaki kizamikcik asimiza kadar rahatiz;)
Bu arada Ruzgar efendi hala donmedi..Ben her kontrolde inatla doktorlara normalmi diye sordukca onlar da inatla olabilecegini,demek ki donmek istemiyor diyorlar..Soner de artik rahat birak oglumu annesi,donmeden yurur benim oglum diyor..;) Gerci donmuyor ama yuzustu iken poposunu kaldirip gogsunu iterek ufaktan surunme cabalari var bu ara..Bu da takdire sayan..
Cok belirgin anne diyor,kuvvetle muhtemel kazara oluyor..tamamen bilincsiz..
Gun icinde uykulari maalesef sekerleme seklinde..Beyfendi ne zaman uyumak isterse o zaman uyuyor.Ben inatla uyku rutini olusturmaya calisiyorum.Uyku duzeni olusturma ile ilgili yontemleri,ikolleri arastirip bizim duzenimize uydurmaya calisiyorum..Ama Ferber falan Ruzgar icin hala hikaye..Basarabilene helal olsun.Olur da basarirsak bu konuda bir post yazmak da bana gorev olsun..
Oturma hususunda da cok basarili minigim.Destekli zaten oturabiliyor ama desteksiz de yavas yavas oturmaya basladi..
Cok guzel ve uzunca ayagini yere basabiliyor.Yatarken elimi uzattigimda tutup oturmaya,otururken de elimi tuttugunda ayaga kalkmaya calisiyor.
Tek basina alistirma bardagindan su icebiliyorr;) hatta en sevdigi aktivite diyebilirim.
Disleri kasindigi icin aldigimiz zurafa sophie yi cok seviyor.Sanirim onu en iyi Sophie anliyor..

Iste bu aralar Ruzgar'la hayat boyle..saadetle bir postu daha Ruzgar uyurken basariyla burda noktaliyorum.

Saglicakla efenim;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder